יום שני, 3 באוגוסט 2015

מכתב לאשה אלמונית
יום הולדת לאסתי  6.6.14
                                       


ראיתי אותך לראשונה במחנה הקיץ
בעוספיה בתור לאומגה, כבר אז
ראיתי בחורה מקסימה
"נפשי נקשרה בנפשך"
מאז אבדו עיקבותיך, צרי נא קשר ונתחיל מחדש.

במשך השנים ראיתיך מס' פעמים
ובחברון, עיר האבות, בילינו מס' שעות
אך לצערי ובגלל קלות דעתי
שכחתי לבקש ממך את מס' הטלפון האישי.
תמונתך לא עוזבת את מוחי
צרי נא קשר ונצעד שלובים לשקיעה.

מאז אותה שבת ועד גיוס לצה"ל
הספקתי לראות אותך עוד מס' פעמים קבוע בכל שבוע
היית תמיד מקסימה
ותמיד חלמתי לבנות לך דבר מה, אולי ספינה....
אך לצערי לשוט בים, לא חלמת.
ובכך התפספסה לה הזדמנות שנייה.

אם את שומעת צרי נא קשר
יש לי שבת קצרה,
ולא אספיק להכין לך דבר מה.

והנה נקרה לנו הזדמנות חדשה
באולמי גילתון בת"א, ממש ליד החופה
ראיתי שאת מציצה אלי ואני הצצתי חזרה
חשבתי שאולי אחרי החופה אחליף איתך מילה
אך הרב לאו היה זריז וענייני והחופה
רק התחילה וכבר הסתיימה
ואת שוב נעלמת, כאלו לא קרה.

אנא צרי קשר, השארתי את המספר הטלפון באולם.

מכרתי קפה במסדרונות הגימנסיה
ואז בקצה המסדרון, ראיתי אותך
שוב זוהרת ומקסימה. מאוד רציתי לגשת
אליך ולתת לך נשיקה, אבל היית חלק
מההמולה. ניסיתי להציע לך שתייה חמה,
קפה עם חלב, אך סרבת.
סרבתי לקחת ממך את העודף,
בטענה שאנו כמו משפחה
אבל התעקשת שזה המצב
סבבת על עקביך וחזרת ללימודיך
חשבתי כמה את מקסימה,
איתך אני רוצה לשוב הביתה חזרה.

אנא צרי קשר , ממתין לך ללא תקנה.

בחדר לידה פגשתי אותך 4 פעמים
לא השמעת הגה ויצאו ילדים מקסימים
עם קצת תפרים ובלי חיסונים
חשבתי לעצמי איזה מוזר שדווקא כאן
אנו נפגשים 4 פעמים
מאוד רציתי להציע לך חברות , בזו הזדמנות.
אבל משהו בתוכי אמר
"זה לא הזמן ולא המקום"
החלטתי להתכונן לשעת כושר
צרי קשר בבקשה.

התחלתי לעבוד בחברה צעירה
קטנה ומשפחתית
מקום עבודה מקסים עם יחסי עבודה מצוינים.
השם קצת "שומרוני", אבל לא חילוני
יום אחד גם את הגעת
אחרי שעקבתי אחריך ראיתי שאת נכנסת
למחלקה הגראפית.
כל כך רציתי לדבר איתך,
להגיד לך שאני כאן ומחכה לך
מאז האומגה והסולם.

אבל את היית מאוד נחמדה
ומאוד עסוקה. ולא שמת לב שאני
במחלקה ממול בתעשייתי, המחלקה השכנה,
אני אורב לך יום יום, ביציאה.
אך תמיד מתברר שיצאת לפני לפגישה.

חולם לצאת איתך שלוב זרוע.

אנא צרי קשר
הסתכלי ימין ושמאל

אני בצד השני של המיטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה